پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

لیست مراکز مورد نیاز زائران در اطراف حرم مطهر رضوی در دهه پایانی صفر + آدرس

  • کد خبر: ۱۸۳۶۴۷
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
لیست مراکز مورد نیاز زائران در اطراف حرم مطهر رضوی در دهه پایانی صفر + آدرس
در آستانه ورود گسترده زائران به مشهد مراکزی ازجمله عرضه مواد غذایی، کالای اساسی نانوایی‌های سیار در اطراف حرم امام رضا (ع) به طور سیار دایر شده است که تا اخر ماه صفر فعالیت آن‌ها  ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، در محدوده حرم مطهر رضوی ۵ نانوایی سیار  ویژه زائران  در دهه آخر صفر دایر شده است که به شرح زیر می‌باشد.

خیابان طبرسی، روبروی نوغان

 میدان ۱۷ شهریور جنب پارکینگ طبقاتی.

خیابان طبرسی ۱۹

خیابان آیت الله شیرازی ۴

خیابان شهید شوشتری ۱۴

لیست  ۹ جایگاه عرضه مستقیم کالا ویژه زائران در اطراف حرم مطهر رضوی

خیابان شیرازی ۵

میدان ۱۷ شهریور

خیابان طبرسی ۱۹

خیابان آستانه پرست ۱۵

خیابان آستانه پرست ۳

خیابان شهید شوشتری نرسیده به نواب

خیابان امام رضا (ع) و دانش غربی

چهارراه مقدم طبرسی، فروشگاه شهر ما

بلوار وحدت نبش وحدت ۲۱

لازم به ذکر است جایگاه‌های عرضه مستقیم موظف هستند بنر عرضه اقلام اساسی به زائران با نرخ مصوب را نصب کنند تا برای زائران مشخص باشد.

آماده‌سازی و فعالیت ۴ هزارو ۲۴۳ چشمه سرویس بهداشتی درایام پایانی ماه صفر

بر اساس اعلام معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد،  آماده‌سازی و فعالیت فوق‌العاده ۴ هزارو ۲۴۳ چشمه سرویس بهداشتی درایام پایانی ماه صفرایجاد شده است،  دراین میان یک هزارو ۱۹۳ چشمه سرویس بهداشتی با مالکیت شهرداری و ۵۲۴ چشمه سرویس بهداشتی مشارکتی در معابر پیرامونی حرم مطهر فعال خواهند شد. همچنین در کنار سرویس‌های بهداشتی و دوش‌های سیار ۱۷ دستگاه وضوخانه سیار و تانکر‌های آب شرب نیز در اطراف حرم مطهر مستقر می‌شوند. آدرس به شرح زیر می باشد.

آدرس سرویس های بهداشتی ثابت سیار و حمام

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->